Komunikat organizacyjny Pucharu Polski Juniorek i Juniorów do 15 lat im. Stefana Polaczuka 21-23.05.2010r., Terespol
I. Cel zawodów
1. Uczczenie pamięci zmarłego w czerwcu ubiegłego roku Stefana Polaczuka - wieloletniego trenera MULKS Terespol, wychowawcy wielu medalistów MP, ME i MŚ, trenera Kadry Narodowej Juniorów i II trenera Kadry Narodowej Seniorów, członka Rady Trenerów.
2. Popularyzacja podnoszenia ciężarów wśród dzieci i młodzieży.
3. Propagowanie zdrowego trybu życia, aktywnego wypoczynku i rekreacji.
II. Termin i miejsce zawodów
Zawody odbędą się w terminie 21 - 23.05.2010 r. w hali sportowej Miejskiego Ośrodka Kultury przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu.
III. Organizator zawodów
1. Miejski Uczniowski Ludowy Klub Sportowy w Terespolu.
2. Polski Związek Podnoszenia Ciężarów
3. Urząd Miasta w Terespolu.
4. Miejski Ośrodek Kultury w Terespolu.
5. Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej.
6. Urząd Marszałkowski w Lublinie.
IV. Uczestnictwo
W zawodach mogą uczestniczyć zawodniczki i zawodnicy w wieku 13 - 15 lat (urodzeni w latach 1995 - 1997). Każdy zawodnik/czka powinien posiadać następujące dokumenty:
- licencję zawodniczą PZPC,
- książeczkę sportowo-lekarską z aktualnymi badaniami,
- dokument tożsamości.
V. Sposób przeprowadzenia zawodów
1. Zawody zostaną prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami PZPC w 7 kat. wagowych wśród dziewcząt (44, 48, 53, 58, 63, 69 i +69 kg) i 8 wśród chłopców (45, 50, 56, 62, 69, 77, 85 i +85 kg).
2. Prowadzona będzie również klasyfikacja indywidualna wg punktacji Sinclair'a w następujących grupach:
- dziewczęta,
- chłopcy - 13 lat,
- chłopcy - 14 lat,
- chłopcy - 15 lat,
3. W klasyfikacji drużynowej na wynik zespołu składa się suma punktów Sinclair'a zdobytych przez czterech najlepszych zawodników bądź zawodniczek (liczone wg męskiej tabeli sinclair'a mnożone przez współczynnik 1,4).
VI. Program zawodów
21.05.2010 (piątek)
do godz. 18.00 - przyjazd i zakwaterowanie ekip
godz. 19.00 - odprawa techniczna
22.05.2010 (sobota)
godz. 8.30 - ważenie wszystkich zawodniczek i zawodników z kat. 45-69 kg
godz. 10.30 - start wszystkich zawodniczek
godz. 13.00 - uroczyste otwarcie zawodów
godz. 14.00 - start zawodników z kat. 45, 50 kg
godz. 15.30 - start zawodników z kat. 56 i 62 kg
godz. 17.30 - start zawodników z kat. 69 kg
23.05.2010 (niedziela)
godz. 08.00 - ważenie zawodników z kat. 77-85+ kg
godz. 10.00 - start zawodników z kat. 77 kg
godz. 11.30 - start zawodników z kat. 85 i +85 kg
godz. 13.00 - oficjalne zakończenie zawodów
Program minutowy może ulec niewielkim zmianom po konferencji technicznej.
VII. Nagrody
- Wszyscy uczestnicy turnieju otrzymują pamiątkową koszulkę i dyplom za zajęcie określonego miejsca,
- Zawodniczki i zawodnicy za zajęcie miejsc 1-3 w każdej kategorii wagowej otrzymują dodatkowo medale i pamiątkową maskotkę,
- 4 najlepsze zawodniczki wg punktacji sinclair'a otrzymują nagrody rzeczowe,
- po 3 najlepszych zawodników wg punktacji sinclair'a w grupach do 13, 14 i 15 lat otrzymują nagrody rzeczowe,
- w klasyfikacji drużynowej 4 najlepsze zespoły otrzymują puchary.
VIII. Zasady finansowania
Organizatorzy pokrywają koszty organizacyjne zawodów tzn. wynajem obiektów sportowych, opłatę sędziów i obsługę zawodów, Koszt noclegu wynosi 20 zł, natomiast całodziennego wyżywienia 30 zł. Nie dotyczy to klubów, które już wcześniej potwierdziły swój udział (w turnieju), koszty ich zakwaterowania i wyżywienia pokrywają organizatorzy.
IX. Zgłoszenia
Ostateczne zgłoszenia zawodników oraz rezerwację noclegów i wyżywienia wg wzoru (DO POBRANIA) prosimy dokonać najpóźniej do dnia 08.05.2010 r. u Katarzyny Polaczuk tel. 517 743-411, fax. 0-83 375 21 90 lub drogą mailową: katarzyna.polaczuk@wp.pl
Sekretarz MULKS Terespol
Katarzyna Polaczuk